Sovellusratkaisu Touchline +

Apua sovellushaasteisiin

Touchline+ sovellus

Onko sinulla ongelmia sovelluksen kanssa? Ratkaisu on poistaa käyttäjätilisi ja aloittaa alusta.

Tässä tarvitsemme 24-numeroisen UID-numerosi.

  1. Poista ensin sovellus.
  2. Lataa sovellus uudelleen.
  3. Varmista, että olet samassa Wi-Fi-verkossa, kun luot uuden käyttäjän.
  4. Luo uusi käyttäjä.
  5. Syötä kaikki tiedot ja paina OK.
  6. Nyt UID-numerosi pitäisi näkyä näytöllä.
  7. Ota siitä kuvakaappaus ja lähetä osoitteeseen service@roth-finland.fi, niin voimme poistaa käyttäjäsi palvelimeltamme.

Kun olemme poistaneet käyttäjäsi, saat ilmoituksen tekniseltä tuelta.

 

Puuttuuko sinulta sovelluksen käyttöopas?